Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Підліснича Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Підліснича Н. Г. Розвивальні можливості сучасних засобів навчання в процесі навчання стереометрії в старшій школі [Електронний ресурс] / Н. Г. Підліснича // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 252-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2015_3_46
| 2. |
Підліснича Н. Аналіз закордонного досвіду математичної підготовки майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Н. Підліснича // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 10(1). - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_10(1)__14
| 3. |
Матяш О. І. Розвиток прийомів розумової діяльності майбутніх економістів у процесі навчання математики [Електронний ресурс] / О. І. Матяш, Н. Г. Підліснича // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_19 Професійна підготовка майбутніх фахівців нині вимагає розвинених прийомів їх розумової діяльності. Навчання математики може забезпечити всі необхідні умови для розвитку таких прийомів. Одним із шляхів підвищення ефективності навчання математики у закладах вищої освіти вважаємо активне використання методичного іструментарію розвитку мислення майбутніх фахівців засобами навчання математики. Виокремлено та охарактеризовано методичні аспекти навчання математики, використання яких сприяє розвитку прийомів розумової діяльності та формуванню їх професійно-математичної компетентності. Зазначено, що ефективний розвивальний навчальний процес має забезпечувати активну навчально-пізнавальну діяльність студентів, зокрема: містити діалоги та дискусії, передбачати право на помилку та моделювати ситуації з провокуванням на такі помилки тощо. В процесі професійного навчання запропоновано ознайомлення майбутніх економістів з принципами, стратегіями та процедурами критичного мислення тощо. Рекомендовано використовувати методичний інструментарій розвитку прийомів розумової діяльності майбутніх фахівців помірковано, не перетворюючи на самоціль, не наносячи при цьому шкоди для традиційних умов засвоєння студентами навчального матеріалу. Методично виважене використання методів та засобів розвитку прийомів розумової діяльності майбутніх економістів у поєднанні з вдало підібраними математичними завданнями розглядається як ефективний шлях формування професійно-математичної компетентності студентів у процесі навчання.
| 4. |
Підліснича Н. Г. Модель формування професійно‐математичної компетентності майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Н. Г. Підліснича // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 384-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_92
|
|
|